کمک مالی NHMRC برای تحقیقات جدید Curtin از آلزایمر تا فوبیاها

کمک مالی NHMRC برای تحقیقات جدید Curtin از آلزایمر تا فوبیاها

کمک مالی NHMRC برای تحقیقات جدید Curtin از آلزایمر تا فوبیاها

تحقیقات پزشکی و بهداشتی دانشگاه Curtin مقدار قابل توجهی کمک‌ مالی از شورای پژوهشی پزشکی و بهداشت ملی دریافت کرده‌اند.

این دانشگاه در پروژه‌هایی دخیل است که بیش از 10 میلیون دلار جایزه دریافت کرده‌اند، از جمله دو پروژه اصلی که توسط موسسه Telethon Kids هدایت می‌شوند.

پروژه‌های تحقیقاتی تحت هدایت این دانشگاه شامل مطالعه‌ای برای بررسی نوعی درمان جدید برای تخریب سیستم عصبی مرکزی ناشی از آسیب‌های سر و ستون فقرات و همین طور بیماری آلزایمر و تصلب بافت چندگانه است.

یک پروژه آزمایشی برای رفع عواقب درمان اختلالات اضطرابی مانند ترس و فوبیا، و همچنین پروژه‌ توسعه یک نرم‌افزار تلفن همراه برای حمایت زنان شیرده پس از زایمان سزارین در ویتنام نیز از حمایت این کمک‌های مالی جدید برخوردارند.

نایب رئیس دانشگاه Curtin، پروفسور دبرا تری، به تمامی دریافت‌کنندگان این کمک‌های مالی تبریک گفت. همچنین او افزود که بودجه NHMRC از تحقیقات در مورد مسائل بهداشتی و درمانی که بر اعضای مختلف جامعه اثر می‌گذارد حمایت می‌کند.

به گفته پروفسور تری، پروژه‌های تحقیقاتی Curtin که مورد حمایت بودجه NHMRC قرار دارند به افراد دارای آسیب‌های سر و ستون فقرات، بیماری آلزایمر، تصلب بافت چندگانه، بیماری کبد و اختلالات اضطرابی ناخوشایند مانند فوبیا کمک خواهند کرد.

این دانشگاه متعهد به پیشرفت‌های تحقیقاتی است که می‌تواند برای همه افراد در سراسر جهان مفید واقع شود. بودجه NHMRC از طیف گسترده‌ای از تحقیقات مهم بهداشت و سلامت حمایت خواهد کرد.

پروژه‌های تحت هدایت دانشگاه Curtin که از حمایت مالی NHMRC برخوردار شده‌اند عبارتند از:

  • آزمایشی برای حمایت از پرستاران غیر رسمی افراد مسنی که از بیمارستان مرخص شده‌اند
  • طراحی یک روش درمانی جدید برای آسیب‌ها و بیماری‌های سیستم عصبی مرکزی، از جمله آسیب‌های سر و ستون فقرات، آلزایمر و تصلب بافت چندگانه
  • توسعه یک استراتژی درمانی جدید برای جلوگیری از پیشرفت بیماری‌های مزمن کبدی
  • یک تحقیق آزمایشی برای کاهش ترس انسان به منظور از بین بردن فوبیا
  • یک نرم‌افزار تلفن همراه برای حمایت از زنان ویتنامی شیرده پس از زایمان سزارین

محققان Curtin همچنین با موسسه Telethin Kids در دو پروژه دیگر نیز که تحت حمایت مالی NHMRC قرار دارند، همکاری می‌کنند. در مجموع این پروژه‌ها 5.5 میلیون دلار کمک مالی دریافت کرده‌اند. این پروژه‌ها شامل یک آزمایش اولیه برای واکسن مخلوط آلرژی مواد غذایی و یک تحقیق در مورد بررسی آزمایش‌های عملکرد ریه برای کودکان و جوانان دارای بیماری‌های عصبی عضلانی می‌باشند.

محققان Curtin با دانشگاه موناش نیز در دو آزمایش استاتین و یک مطالعه در مورد پیامدهای بهداشتی، اجتماعی و اقتصادی ریسک‌پذیری در نوجوانی همکاری می‌کنند. این دو تحقیق نیز تحت حمایت مالی NHMRC قرار دارند.

مدیران NHMRC از طرف دولت استرالیا برای تحقیقات بهداشتی و پزشکی، منابع مالی دریافت می‌کنند. همچنین آن‌ها در استرالیا محققان را به درخواست برای کمک‌های مالی به شکل بورس تحصیلی یا برنامه‌های تحقیقاتی تشویق می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمایید:

https://nhmrc.gov.au/funding

لینک خبر:

https://research.curtin.edu.au/story/nhmrc-funding-for-new-curtin-research-from-alzheimers-to-phobias/

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button