وکیل مهاجرت استرالیا سیدنی

وکیل مهاجرت استرالیا سیدن

وکیل مهاجرت استرالیا سیدنی

در این مقاله قصد داریم نگاهی اجمالی بیندازیم به موضوع وکیل مهاجرت استرالیا سیدنی، با امید به اینکه شما بتوانید اطلاعات مدنظر خود را راجع به این موضوع از طریق این مقاله کسب کنید. احتمالاً شما در حال‌ حاضر در فکر مهاجرت به کشور استرالیا هستید و به دنبال یک وکیل مهاجرت استرالیا سیدنی باشید. پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید:

  • دلایل محبوبیت شهر سیدنی چیست؟
  • دلایل انتخاب وکیل مهاجرت استرالیا سیدنی چیست؟
  • آنچه در جلسۀ مشاوره می‌بایست انتظار داشته باشید!
  • مدارک یا مستنداتی که برای مشاوره باید همراه‌تان باشد!

دلایل محبوبیت شهر سیدنی چیست؟

دلایل محبوبیت شهر سیدنی چیست؟
دلایل محبوبیت شهر سیدنی چیست؟

 

ما شهر سیدنی را دوست داریم!

سیدنی، بدون‌شک بهترین شهر جهان برای زندگی است. یک اقتصاد پررونق، ساحل معروف Bondi، اپرای بزرگ سیدنی، جشنواره‌های رنگارنگ، رستوران‌های فوق‌العاده، خرید و زندگی شبانه، و یک شهر فرهنگی متنوع و صدها هزار مهاجر. اما برای بازدیدکنندگان خارجی که مایل به اقامت خود در این شهر هستند و یا می خواهند به طور دائم در اینجا زندگی کنند، محدودیت‌ها و مقررات ویزا، هر دو سخت و پیچیده است. بنابراین داشتن وکیل مهاجرت استرالیا سیدنی در این امر کمک شایانی خواهد کرد.

اگر قصد دارید کشور استرالیا را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب کنید، پیشنهاد می‌کنیم دو مقالۀ چگونگی مهاجرت به استرالیا و مزایای مهاجرت به استرالیا را حتماً مطالعه فرمایید.

دلایل انتخاب وکیل مهاجرت استرالیا سیدنی چیست؟

دلایل انتخاب وکیل مهاجرت استرالیا سیدنی چیست؟
دلایل انتخاب وکیل مهاجرت استرالیا سیدنی چیست؟

 

قوانین، سیاست‎ها و رویه‌های مهاجرت به استرالیا بسیار پیچیده بوده و مکرراً دستخوش تغییراتی می‌گردند. وکیل مهاجرت استرالیا سیدنی، متعهد است تا به موکلین خود جامع‌ترین و به‌روزترین اطلاعات را جهت امور مشاوره برای مهاجرت به استرالیا را ارائه دهیم. او همچنین متعهد به ارائۀ راه‌کارهای عملی با روشی مقرون‌به‌صرفه و به‌موقع برای دستیابی به اهداف موکلین خود است. بنا به رویکرد حرفه‌ای یک وکیل مهاجرت استرالیا سیدنی، هر پرونده‌ای می باست به‌صورت جداگانه تحت بررسی قرار گرفته و بهترین روش قانونی برای دریافت ویزای مهاجرت استرالیا برای موکلین ارائه گردد. هزینه‌های وکالت نیز می‌بایست کاملاً قانونی و براساس تعرفه باشد.

پیشنهاد می‌کنیم مقالات حق الوکاله مهاجرت به استرالیا و هزینه وکیل مهاجرت به استرالیا را نیز در این راستا مطالعه فرمایید.

وکیل مهاجرت استرالیا سیدنی، اطلاعات لازم را برای تمام انواع ویزاها، برنامه‌های ارزیابی مهارت، تست سلامت و شخصیت و سایر مسائل مربوط به قوانین مهاجرت استرالیا را در اختیار موکلین خود قرار می دهند. زمان مشاورۀ اولیه معمولاً یک ساعت می بت و مشاوره شما با یک وکیل مهاجرت با تجربه انجام شده که همچنین یک نماینده مهاجرت ثبت شده در استرالیا برای امرکل مشاوره خواهد بود.

آنچه در جلسۀ مشاوره می‌بایست انتظار داشته باشید!

آنچه در جلسۀ مشاوره می‌بایست انتظار داشته باشید!
آنچه در جلسۀ مشاوره می‌بایست انتظار داشته باشید!

 

حضور در یک دفتر وکالت مهاجرتی فرصتی را برای یک مشاورۀ کاملاً خصوصی با یک فرد متخصص و باتجربه را به صورت کاملاً قانونی برای شما فراهم می‌کند. مشاوره به شما این امکان را می‌دهد که به تمام سؤالات شما پاسخ داده شود و نگرانی‌ها و دغدغه‌های شما توسط وکیل یا مشاور مهاجرتی مرور شده و اطلاعاتی دربارۀ قوانین و گزینه‌های موجود در اختیار شما قرار گیرد. دفاتر وکالت و مراکز مشاوره حقوقی در امر مهاجرت برای ارائۀ اطلاعات و حمایت از جامعۀ مهاجرین طراحی شده و نظرات و توصیه‌های مشاور یا وکیل را به متقاضیان مهاجرت ارائه می‌دهند.

پیشنهاد می‌کنیم مقالۀ وکیل مهاجرت به استرالیا در ملبورن را نیز مطالعه فرمایید.

مدارک یا مستنداتی که برای مشاوره باید همراه‌تان باشد!

مدارک یا مستنداتی که برای مشاوره باید همراه‌تان باشد!
‌ مدارک یا مستنداتی که برای مشاوره باید همراه‌تان باشد!

 

اکیداً توصیه می کنیم در جلسۀ مشاوره مدارک خود شامل مدارک هویتی، مدارک تحصیلی، سوابق کاری و نتیجۀ نمرۀ زبان خود در آزمون‌های بین‌المللی از قبیل آیلتس، تافل، PTE و یا OET خود را به همراه داشته باشید. چراکه هرچه اطلاعات و مستندات بیشتری را به مشاور یا وکیل مهاجرتی ارائه دهید،  وی قادر است شرایط یا شرح حال دقیق‌تری از وضعیت شما را ارائه دهد. همچنین وی بیشتر می‌تواند در رفع نگرانی های احتمالی به شما کمک کتد. در نهایت مشاور یا وکیل مهاجرتی قادر است بهترین تصمیم یا انتخاب را برای شما بگیرد.

Not to do

نکته) لازم به ذکر است که هیچ وکیل مهاجرت استرالیا سیدنی نمی‌تواند:

۱. در نتیجۀ پرونده مهاجرتی متقاضی تأثیر بگذارد یا در آن دخالت کند.

۲. روند اجرای پروندۀ مهاجرتی متقاضی را تسریع بخشد.

۳. صدور ویزا را صددرصد تضمین کند.

تصمیم صحیح ضامن موفقیت شما!

The right choice

The right choice guarantees your success!

فرقی نمی‌کند که برای یک مسافرت کوتاه‌مدت و توریستی به استرالیا می‌روید، یا در پی اخذ اقامت دائم کشور استرالیا باشید. مهم این است که شما بهترین و درست‌ترین تصمیم را بگیرید. تصمیمات جزئی و کلی شما می‌توانند بسیار سرنوشت‌ساز باشند.

بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که انجام امور مهاجرتی خود را به افراد خبره و باتجربه بسپارید که مبادا فرصت اقامت و مهاجرت را با اشتباهات کوچک از دست بدهید. برای این کار می‌توانید از یک وکیل مهاجرت استرالیا سیدنی کمک بگیرید. یک وکیل ماهر مهاجرت به استرالیا سیدنی، با تخصص در امور حقوقی و مهاجرتی، توانایی مشاوره دادن و یا اخذ اقامت دائم شما از کشور استرالیا را خواهد داشت.

Visa Denied note

نکته‌ای که در پایان این مقاله جا دارد به آن اشاره کنیم این است که وکیل مهاجرتی شما، با توجه به مدارک و اطلاعاتی که به او تحویل داده می‌شود شما را تا پایان کار پشتیبانی و حمایت می‌کند. بنابراین برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل احتمالی از جمله رد صدور ویزا در روند پرونده مهاجرتی خود، در ارائۀ مدارک و اطلاعات به وکیل مهاجرتی خود، دقت کافی و وافی را داشته باشید و از ارائۀ مدارک جعلی یا ناصحیح به‌شدت خودداری کنید.

امیدواریم مطالب این مقاله مورد رضایت شما مخاطبین عزیز واقع شده باشد.

با خدمات مؤسسۀ مدیریت مشاورۀ آریا آشنا شوید!

درصورتیکه قصد ادامه تحصیل در کشورهای کانادا، استرالیا و نیوزلند را دارید با یکی از دفاتر آریا تماس حاصل فرمایید تا بتوانید با کارشناسان و مشاورین ما در خصوص آیندۀ تحصیلی خود مشورت کنید.

انتخاب رشته

تیم متخصص در امور مشاورۀ گروه آریا، شما را در انتخاب رشتۀ تحصیلی مناسب، با توجه به مدرک تحصیلی و سوابق کاری شما تا زمان اخذ ویزا و حتی اسکان در كشور مقصد یاری می‌رساند. شما متقاضیان عزیز تا پایان تحصیل می‌توانید از مشاورۀ کارشناسان خبرۀ ما در دفاتر استرالیا و کانادا بهره ببرید.

تا انتها کنارتان هستیم!

شما می‌توانید با پر کردن فرم مشاورۀ تحصیلی ما، فرایند اخذ پذیرش از دانشگاه موردنظر خود را به ما بسپارید. کارشناسان ما در گروه آریا، شرایط شما را بررسی کرده و با شما تماس خواهند گرفت.

 

در پایان پیشنهاد می‌کنیم مقالات زیر را نیز مطالعه فرمایید:

فرم ارزیابی آنلاین مهاجرت به استرالیا

فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به استرالیا

راه های مهاجرت به استرالیا

محاسبه امتیاز مهاجرت به استرالیا

محاسبه آنلاین امتیاز مهاجرت به استرالیا

میزان امتیاز مهاجرت به استرالیا

سازمان مهندسی استرالیا

قوانین جدید مهاجرت به استرالیا در سال 2019

می توانید این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
Call Now Button